december

Stem op jouw Fontys Docent van het Jaar 2017

overzichtdvhj2017.jpg

Vorige week zijn de nominaties Docent van het Jaar bekend gemaakt. De tien genomineerde docenten staan klaar om campagne te voeren om de felbegeerde titel Fontys Docent van het Jaar 2017 binnen te slepen. En daar kan jij ze bij helpen!

Van maandag 5 december 12:00 uur tot 12 december 18:00 uur kan er hier gestemd worden door alle studenten en medewerkers van Fontys. Achter iedere foto staan de motivaties van de studenten waarom zij hun docent de beste vinden. Bekijk die schitterende verhalen maar eens. Daarna bepaal jij dus wie dé Fontysdocent van het jaar 2017 wordt!

De tien geselecteerde kandidaten in alfabetische volgorde:

Joke Apperloo - Fontys Hogeschool Toegepaste Natuurwetenschappen
Hans Coppens - Fontys Hogeschool Financieel Management
Michiel van Diesen - Fontys Academy for Creative Industries
Don Driessen - Fontys Sporthogeschool
Marc Geboers - Fontys Academy for Creative Industries
Hay Janssen - Fontys Leraren Opleiding Tilburg
Simon Knopper - Fontys Hogeschool Journalistiek
Jacques de Laat - Fontys Hogeschool Pedagogiek
Renée Langens - Fontys Hogeschool Kind en Educatie
Loes van der Linden - Fontys Hogeschool Mens en Gezondheid

Uiteindelijk wordt één van deze tien collega’s de Docent van het Jaar 2017. De winnaar wordt afgevaardigd naar de ISO-verkiezing en maakt daarmee kans op de landelijke titel.

Help jij mee om te zorgen dat de beste Fontysdocent ook de landelijke Docent van het Jaar wordt?
Laat je stem dan horen!

Auteur: Björn Rommens, Dienst Marketing & Communicatie