Tilburg,
oktober

Pim Brouwers halve finalist verkiezing Sporttalent van het Jaar

pim1feht.jpg

De 22-jarige Pim Brouwers staat in de halve finale van de verkiezing Sporttalent van het Jaar. De vierdejaars student SPECO Sportcommunicatie van Fontys Economische Hogeschool Tilburg strijdt met twaalf mensen voor een finaleplaats. En die verdient hij!

Deze verkiezing wordt georganiseerd door Fonds Gehandicaptensport en dat betekent dat het hier om sporters met een handicap gaat. Pim is erg actief en beoefent verschillende sporten zeer gedreven, zoals zitskiën, handbiken (in een fiets waarbij je ligt op je rug en trapt met je armen), rollen (afstanden rijden in zijn rolstoel) en obstacle running (samen met een team van vijf buddy’s legt Pim in zijn rolstoel een parcours af met verschillende obstakels door modder en door water).

De halve finale van de Sporttalent van het Jaar verkiezing start op 17 oktober en eindigt op 1 november. Van de twaalf halve finalisten gaan er slechts drie door naar de finale. Stemmen op Pim Brouwers kan iedere dag één keer via de website www.sporttalentvanhetjaar.nl! Breng dus je stem uit op Pim en help hem aan een welverdiende finaleplaats!

Auteur: Jolanda Britt