Eindhoven,

Nieuwspagina en Denk Groter Prijs

Met het uitreiken van de Denk Groter Prijs worden bijzondere prestaties van medewerkers en studenten beloond. De dienst M&C wil rondom de prijs meer verhalen van medewerkers en studenten over bijzondere projecten naar boven halen en zo de interne en externe zichtbaarheid van al dat moois stimuleren.

Om dat te bereiken experimenteren we op dit moment op deze nieuwspagina met een 'poll'. Bij een aantal artikelen verschijnt in de rechterkolom de mogelijkheid om te stemmen met ja of nee. Daarmee beantwoord je de vraag of jij vind dat degene om wie het in dat artikel gaat, in aanmerking komt voor de Denk Groter Prijs.Wij attenderen betrokkene(n) er op dat nomineren of aanmelden voor de Denk Groter Prijs wel eens interessant kan zijn.