Eindhoven,
april

Fontys Hogeschool Communicatie organiseert Dare to... share Leading Thoughts seminar

daretoshare250x250.jpg

Fontys Hogeschool Communicatie (FHC) in Eindhoven houdt op woensdag 20 april het eerste ‘dare to… share Leading Thoughts seminar’ voor haar contacten in het beroepenveld, docenten en studenten.

Tijdens dit seminar houdt niemand minder dan Dr. Mark Lee Hunter een inspirerende open class ‘How Stakeholders Communities Redefine Media’. Daarin laat hij de toehoorders kennismaken met Stakeholder Drive Media (SDM) en neemt hij ze mee in een reis door het continu veranderende medialandschap.

Maar….. dat is niet het enige wat er staat te gebeuren. Ook zullen een aantal van de topstudenten van FHC in uitdagende presentaties/kennisdeelsessies het brein verrijken met verfrissende inzichten uit hun trending topic. FHC biedt denkende doeners/doenende denkers met verbeeldingskracht natuurlijk graag een breed podium om hun visies te presenteren.

Het seminar vindt plaats in de aula van gebouw R5 op Campus Rachelsmolen in Eindhoven en duurt van 15.30 tot 18.00 uur. Het volledige programma vindt je hier.

iedereen die geïnteresseerd is in een inspiratietrip, kan zich hier aanmelden.

Meer informatie over het seminar is hier te vinden.