juni

Cabinet of Curiosities

cabinet-1.jpg

Op een aantal locaties is einde vorige week in de hal een sculptuur geplaatst. Een wat vreemd opgebouwd geheel maar wel met Fontys kleur. Wat is het? Een onderdeel van het Cabinet of Curiosities op Festival Mundial. Daar vormen de vijf sculpturen de Fontys Area, de ontmoetingsplaats voor Fontys medewerkers, studenten en festivalbezoekers.

Het idee is om deze sculptuur groter en mooier te maken door studenten en medewerkers iets toe te laten voegen dat te maken heeft met hun opleiding. Draag jij je steentje bij aan de vele deuren, laden en planken? Iets van je opleiding of instituut? Dan zie je het straks terug op het Festival. Kaarten voor Festival Mundial koop je nu met flinke korting, gebruik daarvoor code FONTYS16 bij je aankoop.

Auteur: Jessy Kouwenberg